Παρασκευή, 14 Αυγούστου 2015

ΚΑΤΑΡΡΙΠΤΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΜΥΘΟΥΣ

Το καλοκαίρι είναι εδώ και σίγουρα όλοι έχουμε πιο πολύ στο μυαλό μας, αλλά και στην καθημερινότητά μας τη γυμναστική. Πολλά ακούμε και διαβάζουμε για τη σωματική άσκηση, δεν είναι όλα σωστά όμως. Πάμε να δούμε μερικούς μύθους και να δούμε τι ισχύει πραγματικά.


ΜΥΘΟΣ 1: Δεν θέλει κόπο αλλά τρόπο. Θα απαντούσαμε : τα καλά κόποις κτώνται. Δεν υπάρχει άσκηση χωρίς προσπάθεια. (Ας είναι και μικρή, καλύτερα από το τίποτα)

ΜΥΘΟΣ 2: Μόνο η άσκηση επαρκεί για την απώλεια βάρους. Είναι πολύ σημαντική αλλά χρειάζεται να συνδυαστεί με την κατάλληλη διατροφή.

ΜΥΘΟΣ 3: Η άσκηση μπορεί να μεταβάλλει το μέγεθος του στήθους. Η ενδυνάμωση των θωρακικών μπορεί να αυξήσει την περιφέρεια του θώρακα και να δυναμώσει τη βάση που στηρίζεται το στήθος. Δεν μπορεί όμως να επηρεάσει με κάποιον άλλο τρόπο το μέγεθος του αδένα.

MΥΘΟΣ 4: Με ειδική άσκηση θα φύγει η κυτταρίτιδα. Αν και έχει φανταχτερό όνομα δεν απαιτείται κάποια ειδική θεραπεία. Είναι κοινό λίπος. Πρέπει να μειωθούν οι θερμίδες και να αυξηθεί η δραστηριότητα.

ΜΥΘΟΣ 5: Υπάρχει τοπικό αδυνάτισμα. Το κάθε σώμα έχει τις δικές του αποθήκες λίπους και το που θα είναι αυτές είναι γενετικά προκαθορισμένο. Όταν κάνουμε αερόβια άσκηση (πχ περπάτημα, κολύμπι) θα το αντλήσουμε από εκεί όπου το έχουμε. Η τοπική άσκηση θα έχει αποτέλεσμα μόνο στους μυς. Αν είναι πλαδαροί μπορεί να σφίξουν λίγο στην αρχή, αλλά δεν επηρεάζουν τα ποσοστά λίπους.

ΜΥΘΟΣ 6: Η γυμναστική με ένδυμα από ναύλον οδηγεί στην γρήγορη απώλεια λίπους. Μεγάλο και επικίνδυνο σφάλμα. Θα υπάρξει μεγάλη απώλεια υγρών και θα τεθεί σε κίνδυνο η καρδιά.

MΥΘΟΣ 7: Για την γυμναστική χρειάζεται ακριβός εξοπλισμός. Υπάρχουν ολοκληρωμένα προγράμματα άσκησης που απαιτούν λίγα ή ελάχιστα μέσα.

MΥΘΟΣ 8: Αν ακολουθηθεί ακριβώς το πρόγραμμα διατροφής και άσκησης μιας φίλης θα υπάρξουν τα ίδια αποτελέσματα. Ο κάθε οργανισμός έχει τις δικές του ιδιαιτερότητες ανάγκες και απαιτήσεις.

ΜΥΘΟΣ 9: Τα πρόγραμμα γυμναστικής από το ιντερνέτ είναι για όλους. Πολλά προγράμματα είναι εξαιρετικά αλλά απευθύνονται σε ένα μεγάλο σύνολο ανθρώπων χωρίς να μπορούν να εξατομικεύσουν την κάθε άσκηση. Όταν ασκούμαστε πρέπει να ακούμε το σώμα μας και να έχουμε την άδεια του γιατρού μας.

ΜΥΘΟΣ 10: Αν η κοιλίτσα είναι φουσκωτή μετά τον τοκετό πρέπει να κάνω κοιλιακούς. Άσκηση πρέπει να αρχίσετε όταν το επιτρέψει ο γιατρός. Πριν αρχίσετε τους κλασσικούς κοιλιακούς, δείτε αν έχετε διάσταση των κοιλιακών. Αν δεν έχετε όλα καλά αλλιώς ακολουθήστε ένα εξειδικευμένο ασκησιολόγιο.

Καλές γυμναστικές, γιατί όταν είμαστε εμείς καλά, τα παιδάκια μας είναι καλύτερα…

Το άρθρο δημοσιεύτηκε πρώτη φορά στο 1ο τεύχος του περιοδικού Familives!
Γράφει η Μαρία Τσόλια από το Personal Benefit

1 σχόλιο:

  1. Αντε να μπαίνουν στη σειρά κάποια πράγματα επιτέλους!! Ευχαριστούμε !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...